ecommerce consulting

Τι είναι το E-Commerce Consulting;

Το E-Commerce Consulting αποτελεί μια ολοκληρωμένη υπηρεσία που προσφέρει συμβουλές και καθοδήγηση προς επιχειρήσεις με στόχο τη μεγιστοποίηση της ψηφιακής τους παρουσίας και την αύξηση των πωλήσεων μέσω διαφόρων ψηφιακών καναλιών. Η δυναμική που παρέχουν τα ψηφιακά μέσα, από τα paid media (διαφημιστικά κανάλια) μέχρι τα online marketplaces, διαφέρει σημαντικά ανάλογα με τη φύση της επιχείρησης και τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείται.

Ως επαγγελματίες σύμβουλοι, διαθέτουμε την εμπειρία και τη γνώση να κατευθύνουμε κάθε επιχείρηση προς την κατάλληλη στρατηγική επιλογή. Παραδείγματως χάρη, οι ανάγκες ενός e-shop ένδυσης είναι διαφορετικές από εκείνες μιας εταιρείας που εμπορεύεται ηλεκτρονικές συσκευές ή προϊόντα με υψηλό τεχνικό υπόβαθρο. Αυτή η διαφοροποίηση στη στρατηγική έχει να κάνει με την επιλογή των σωστών διαφημιστικών καναλιών και την αξιοποίηση των marketplaces, ώστε να μπορέσει η κάθε επιχείρηση να εδραιώσει την online παρουσία της και να αυξήσει το μερίδιο της στην αγορά.

Επιπλέον, η καθοδήγηση που παρέχουμε επιτρέπει σε επιχειρήσεις να κατανοήσουν πώς μπορούν να βελτιώσουν τη θέση τους στην αγορά, να αναγνωρίσουν τις τάσεις του κλάδου και να επενδύσουν στα κατάλληλα ψηφιακά εργαλεία. Ανεξάρτητα από το αν μια στρατηγική αναπτύσεται για τα social media, τις μηχανές αναζήτησης ή τα marketplaces, το σημαντικό είναι να αξιοποιούνται οι διαθέσιμες πλατφόρμες με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, προσφέροντας τη μέγιστη απόδοση για κάθε επένδυση.

Με λίγα λόγια, μπορούμε να προσφέρουμε ένα πλήρες φάσμα υπηρεσιών, από τη βελτιστοποίηση της παρουσίας στα online marketplaces έως τη σωστή διαχείριση της διαφημιστικής στρατηγικής στα κατάλληλα κανάλια. Αυτό επιτρέπει στις επιχειρήσεις να χτίσουν μια επιτυχημένη ψηφιακή στρατηγική, προσαρμοσμένη στις ανάγκες και τις δυνατότητές τους!

Επιλογή Σωστών Διαφημιστικών Καναλιών

Η επιλογή των σωστών διαφημιστικών καναλιών είναι ζωτικής σημασίας για κάθε επιχείρηση. Ανάλογα με το industry στο οποίο δραστηριοποιείται μια επιχείρηση, πρέπει να επιλέγονται τα κατάλληλα ψηφιακά κανάλια που θα επιτρέψουν την αποτελεσματικότερη προβολή της.

Τα paid social ακολουθούν συνήθως τεχνικές outreaching, προσπαθώντας να προσεγγίσουν αποτελεσματικά έναν χρήστη. Τοποθετούνται κυρίως στα αρχικά στάδια του brand awareness και του consideration στην εμπειρία που προσπαθέι να σχηματίσει μια επιχείρηση με τους πελάτες της, δηλαδή στα σημεία όπου ο χρήστης αρχίζει να αναγνωρίζει την επωνυμία και να εξετάζει το ενδεχόμενο αγοράς των προϊόντων ή υπηρεσιών. Αυτό σημαίνει ότι οι διαφημίσεις στα social media έχουν σκοπό να φέρουν σε μια πρώτη επαφή τα προϊόντα της επιχείρησης με τον υποψήφιο καταναλωτή, ακόμα και αν δεν έχει αναζητήσει ενεργά τις συγκεκριμένες πληροφορίες.

Αντιθέτως, στο paid search οι μηχανές αναζήτησης όπως η Google και οι διαφημίσεις σε αυτές, τοποθετούνται κυρίως στα στάδια του consideration και του decision-making, όπου ο χρήστης έχει σαφώς υψηλότερη πρόθεση για αγορά, καθώς αναζητά ενεργά συγκεκριμένα προϊόντα ή υπηρεσίες. Αυτό προσφέρει στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να προσεγγίσουν το κοινό τους τη στιγμή που είναι πιο πιθανό να προβούν σε αγορές, με μεγαλύτερη πρόθεση και αποφασιστικότητα.

Η κατανόηση αυτών των διαφορών είναι ζωτικής σημασίας για την σωστή κατανομή του διαφημιστικού προϋπολογισμού, ώστε η κάθε επιχείρηση να επενδύει στα κατάλληλα κανάλια που ανταποκρίνονται στη δυναμική του κλάδου της. Για παράδειγμα, ένα e-shop ένδυσης και υπόδησης ενδέχεται να είναι πιο αποδοτικό στα social media, όπου μπορεί να χρησιμοποιήσει οπτικοποιημένες διαφημίσεις που τραβούν την προσοχή του κοινού. Αντίθετα, ένα e-shop ηλεκτρικών συσκευών μπορεί να χρειάζεται να επενδύσει περισσότερο στις μηχανές αναζήτησης, καθώς οι καταναλωτές αναζητούν συνειδητά τις ηλεκτρικές συσκευές που χρειάζονται μέσω πλατφορμών όπως η Google.

Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας που πρέπει να λαμβάνεται υπόψη είναι αν η επιχείρηση εμπορεύεται αναγνωρισμένα brands. Για τις επιχειρήσεις που διαθέτουν επώνυμα προϊόντα με ισχυρή παρουσία στην αγορά, οι διαφημιστικές καμπάνιες στις μηχανές αναζήτησης, όπως η Google, είναι ιδιαιτέρως αποτελεσματικές. Οι χρήστες, έχοντας ήδη συγκεκριμένες ανάγκες και προτιμήσεις, αναζητούν ενεργά αυτά τα brands, καθιστώντας τις μηχανές αναζήτησης το ιδανικό κανάλι για να οδηγήσουν τους καταναλωτές στο στάδιο της αγοράς. Αυτές οι καμπάνιες αξιοποιούν την υψηλή πρόθεση προς αγορά, καθώς οι χρήστες αναζητούν άμεσα τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν.

Αντίθετα, στον τομέα της μόδας, τα social media προσφέρουν ένα ισχυρό περιβάλλον για την προβολή προϊόντων. Εδώ, η οπτική απεικόνιση παίζει καθοριστικό ρόλο στην αλληλεπίδραση με το κοινό. Μέσα όπως το Instagram και το Facebook επιτρέπουν τη δημιουργία εμπλουτισμένων οπτικών εικόνων μέσω φωτογραφιών και βίντεο, που προσελκύουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών και τους εμπνέουν να εξετάσουν την αγορά. Αυτό είναι ιδιαιτέρως σημαντικό για προϊόντα που χρειάζονται ισχυρή αισθητική παρουσία, όπως ρούχα, αξεσουάρ και κοσμήματα, όπου το οπτικό περιεχόμενο βοηθάει στην καλύτερη παρουσίαση του προϊόντος.

Βελτιστοποίηση Παρουσίας στα Marketplaces

Η παρουσία σε μεγάλα marketplaces, όπως το Skroutz, το BestPrice και το Shopflix, αποτελεί σημαντικό στοιχείο για την επιτυχία ενός e-commerce καταστήματος. Οι επιχειρήσεις πρέπει να αξιοποιούν στο έπακρο αυτά τα κανάλια, προσαρμόζοντας τον προϊοντικό τους κατάλογο και χρησιμοποιώντας τις λειτουργίες που προσφέρουν τα marketplaces. Η ομάδα μας διαθέτει την εμπειρία και τις γνώσεις για να σε κατευθύνει όχι μόνο στη βελτιστοποίηση της παρουσίας σου σε μεγάλα ελληνικά marketplaces, αλλά και στην επιλογή νέων. Εκτός από τα τοπικά marketplaces, διαθέτουμε την τεχνογνωσία να σε βοηθήσουμε να επεκταθείς σε αναπτυσσόμενα και διεθνή marketplaces της Ευρώπης.

Σημεία κλειδιά για βελτιστοποίηση στα marketplaces:

  • Επιλογή Προϊόντων: Στρατηγικά, είναι σημαντικό να επιλέγουμε ποια προϊόντα θα ανεβαίνουν μέσω των XMLs είτε με βάση την εμπορικότητά τους ή με κριτήριο το υψηλότερο περιθώριο κέρδους. Αυτά τα προϊόντα λειτουργούν ως “hooks” που προσελκύουν αγοραστές, αυξάνοντας το ενδιαφέρον και για τα υπόλοιπα προϊόντα.
  • Pro Seller Λειτουργία: Η εγγραφή ως pro seller ενισχύει την αξιοπιστία και την εικόνα της επιχείρησής σου, παρέχοντας πλεονεκτήματα σε σχέση με τους ανταγωνιστές, όπως μεγαλύτερη προβολή και προνομιακές θέσεις στην κατάταξη των καταστημάτων.
  • Χρήση Προωθημένων Διαφημίσεων (Promoted Ads): Τα marketplaces πλεόν προσφέρουν τη δυνατότητα για promoted ads, επιτρέποντάς μας να προβάλλουμε καταστήματα υψηλότερα στα αποτελέσματα κατάταξης σε σχέση με ανταγωνιστές.
  • Express Παράδοση: Εάν το marketplace προσφέρει δυνατότητες όπως η express παράδοση, είναι σημαντικό να αξιοποιείται, προσφέροντας στους πελάτες γρηγορότερες και πιο αξιόπιστες υπηρεσίες παράδοσης. Αυτό βελτιώνει την εμπειρία του καταναλωτή και αφήνει ένα θετικό αντίκτυπο.

Βελτιστοποίηση του Online Καταστήματος (On-Site Enhancement)

Εκτός από τα εξωτερικά κανάλια, η βελτιστοποίηση του ίδιου του e-shop είναι απαραίτητη για να εξασφαλίσει μια επιχείρηση ότι οι πελάτες της θα έχουν μια εύχρηστη και ευχάριστη εμπειρία αγορών.

  1. Μεταφορικές εταιρείες και παράδοση: Είναι σημαντικό να προσφέρονται πολλαπλές επιλογές παράδοσης, όπως δυνατότητα για express αποστολή την επόμενη μέρα, ποικιλία επιλογών σε μεταφορικές και courier ώστε να διαλέγει ο πελάτης αυτήν που τον εξυπηρετεί και επιλογές συνεργατών όπως η BoxNow για επιλογή σημείων παραλαβής δέματος.
  2. Marketing personalization: Προσάρμοσε την εμπειρία των πελατών σου μέσω εξατομικευμένων προτάσεων προϊόντων με τη χρήση αλγορίθμων που προτείνουν διαφορετικά προϊόντα σε κάθε χρήστη βάσει του ιστορικού πλοήγησης και των προηγούμενων αγορών του. Συνεργασίες με 3rd party providers που μπορούμε να σου προτείνουμε ως partners, βοηθούν σημαντικά στο να σχηματιστεί μια προσωποποιημένη εμπειρία πλοήγησης του επισκέπτη στο website.
  3. Smart search bar: Χρησιμοποίησε έξυπνα εργαλεία αναζήτησης που προτείνουν προϊόντα καθώς ο χρήστης πληκτρολογεί, βελτιώνοντας την εμπειρία πλοήγησης.
  4. Pop-up και side bars: Δημιούργησε ειδικές προσφορές για νέους επισκέπτες ή πελάτες που ολοκληρώνουν την πρώτη τους αγορά μέσω pop-ups και side bars.
  5. Loyalty programs: Εφάρμοσε προγράμματα επιβράβευσης με πόντους ή εκπτώσεις για τους πιο πιστούς πελάτες, επιβραβεύοντάς τους για την συνεχή προτίμηση που δείχνουν στην επιχείρησή σου.
  6. Automated Flows: Δημιούργησε αυτοματοποιημένες ροές επικοινωνίας, όπως transactional emails, sms και push notifications, για να ενισχύσεις τη σχέση σου με τους πελάτες και να αυξήσεις τις πωλήσεις.

Κλείσε Δωρεάν Ραντεβού

Η ανάπτυξη μιας επιτυχημένης στρατηγικής στο e-commerce απαιτεί συνδυασμό των σωστών καναλιών διαφήμισης και της βελτιστοποίησης του ίδιου του e-shop. Η ομάδα μας είναι εδώ για να σε συμβουλέψει και να σε βοηθήσει να κατανοήσεις πώς μπορείς να αξιοποιήσεις στο έπακρο τις δυνατότητες του ηλεκτρονικού σου καταστήματος, να αυξήσεις τις πωλήσεις και να αναπτυχθείς με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Κλείσε ραντεβού μαζί μας για να συζητήσουμε τις ανάγκες της επιχείρησής σου και να σχεδιάσουμε μια εξατομικευμένη στρατηγική που θα ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις σου.

Δωρεάν Συμβουλευτική 30'
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Συμπλήρωσε το ονοματεπώνυμο σου..
Πρόσθεσε ένα email επικοινωνίας..
Πρόσθεσε ένα τηλέφωνο επικοινωνίας..
Εισήγαγε τη διεύθυνση του ιστότοπου..