
Τι είναι τα Google Ads;
Τα Google Ads είναι ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ που επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να αξιοποιήσουν τα διάφορα δίκτυα της Google, όπως το Search, το Shopping, το Display Network, το YouTube και το Gmail. Μέσω των Google Ads, μπορούμε να στοχεύσουμε τους εν δυνάμει πελάτες σου εκεί που βρίσκονται, εξασφαλίζοντας την καλύτερη δυνατή απόδοση της διαφημιστικής επένδυσης.
Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα των Google Ads είναι η συλλογή πολύτιμων δεδομένων για το search volume (όγκο αναζητήσεων) και την εποχικότητα των προϊόντων ή υπηρεσιών μίας επιχείρησης. Αυτά τα δύο στοιχεία είναι καθοριστικής σημασίας για τον προσδιορισμό της πραγματικής online ζήτησης για το κάθε προϊόν.
1. Όγκος Μηνιαίων Αναζητήσεων (Search Volume)
Το Google Keyword Planner μας επιτρέπει να εντοπίσουμε τον αριθμό των αναζητήσεων που πραγματοποιούνται μηνιαίως για συγκεκριμένα keywords που σχετίζονται με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μιας επιχείρησης. Το search volume παρέχει εικόνα για το πόσο συχνά αναζητούν οι χρήστες τα προϊόντα αυτά, δίνοντάς μας τη δυνατότητα να αξιολογήσουμε το ενδιαφέρον της αγοράς.
2. Εποχικότητα Προϊόντων/Υπηρεσιών
Η εποχικότητα αναφέρεται στις διακυμάνσεις της ζήτησης κατά τη διάρκεια του έτους. Μέσω των Google Ads, μπορούμε να αναλύσουμε την εποχικότητα κάθε προϊόντος, εντοπίζοντας ποιοι μήνες του χρόνου παρουσιάζουν αυξημένη ή μειωμένη ζήτηση.
Με αυτά τα δεδομένα, μπορούμε να:
- Εντοπίσουμε ευκαιρίες για προϊόντα με υψηλή ζήτηση που δεν έχουν επαρκή προώθηση.
- Προσαρμόσουμε τον προϋπολογισμό των διαφημίσεων ανάλογα με τις ανάγκες της ζήτησης, επενδύοντας περισσότερο σε περιόδους υψηλής ζήτησης και λιγότερο σε περιόδους με μειωμένη ζήτηση.
- Δημιουργήσουμε προβλέψεις πωλήσεων, βασισμένες στη μηνιαία ζήτηση, για να κάνουμε πιο στοχευμένες και αποδοτικές διαφημίσεις.
Αυτή η ανάλυση επιτρέπει στις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται καλύτερα τα προϊόντα τους και να επιτύχουν μεγαλύτερη απόδοση από τις διαφημιστικές καμπάνιες τους.
Ανάπτυξη Στρατηγικής και Υλοποίηση Google Ads
➢ Ανάλυση Κλάδου και Εντοπισμός Ευκαιριών
Για κάθε επιχείρηση, το industry στο οποίο δραστηριοποιείται αποτελεί τον πιο σημαντικό παράγοντα για τη δημιουργία μιας επιτυχημένης στρατηγικής Google Ads. Κατανοώντας τις ανάγκες και τις τάσεις ενός κλάδου, μπορούμε να διαμορφώσουμε μια στρατηγική που αξιοποιεί πλήρως τα διαθέσιμα δίκτυα και εργαλεία της Google.
Στον τομέα του eCommerce, το Shopping Network της Google αποτελεί το πιο σημαντικό δίκτυο για την προώθηση προϊόντων. Δημιουργούμε πολλαπλές Performance Max καμπάνιες για να καλύψουμε όλες τις ευκαιρίες, όπως:
- Καμπάνιες για προϊοντικές κατηγορίες με υψηλή ζήτηση και χαμηλό ανταγωνισμό
- Καμπάνιες για προώθηση των best-seller προϊόντων
- Καμπάνιες για προϊόντα με υψηλές τιμές για αύξηση του μέσου καλαθιού αγορών
- Καμπάνιες για προϊόντα με το υψηλότερο περιθώριο κέρδους
- Καμπάνιες για προϊόντα που δεν έχουν ακόμα συγκεντρώσει επαρκή επισκεψιμότητα
➢ Βελτιστοποίηση Διαφημίσεων στο Search Network
Στο Search Network, προσαρμόζουμε τη στρατηγική μας ανάλογα με τις λέξεις-κλειδιά που ενδιαφέρουν την επιχείρησή σας, εστιάζοντας σε τρεις βασικούς άξονες:
- Generic Keywords με Χαμηλό CPC: Αναπτύσσουμε στρατηγική για πιο γενικές λέξεις-κλειδιά (generic terms) που σχετίζονται με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μιας επιχείρησης, προσπαθώντας να προσελκύσουμε σχετικό κοινό με το χαμηλότερο δυνατό κόστος ανά κλικ (CPC). Εστιάζουμε σε όρους με ευρεία χρήση, προσφέροντας σημαντική προβολή στο σωστό κοινό, χωρίς να επιβαρύνουμε το διαφημιστικό προϋπολογισμό.
- Branded Keywords: Εάν μια επιχείρησή εμπορεύεται αναγνωρισμένα brands, χρησιμοποιούμε branded keywords για να προσεγγίσουμε χρήστες που γνωρίζουν ήδη τα brands αυτά και έχουν μεγαλύτερη πρόθεση να αγοράσουν από αυτά. Με αυτόν τον τρόπο, εμφανίζουμε διαφημίσεις σε κοινό υψηλού ενδιαφέροντος και εξασφαλίζουμε καλύτερη απόδοση από τις search διαφημίσεις.
- Λέξεις-κλειδιά Υψηλότερης Πρόθεσης προς Αγορά: Αξιοποιούμε λέξεις-κλειδιά που δείχνουν ισχυρότερη πρόθεση για αγορά και με αυτόν τον τρόπο αυξάνουμε την επένδυση σε αυτές για να πετύχουμε καλύτερη τοποθέτηση και υψηλότερες μετατροπές.
Γιατί να Επιλέξετε το Portivo για τα Google Ads;
Ως ένα performance marketing agency, εφαρμόζουμε προηγμένες τεχνικές και εργαλεία που ξεχωρίζουν στον κλάδο, προσφέροντας υψηλές αποδόσεις και βέλτιστα αποτελέσματα.
1. Advanced Τεχνικές & SKAGs
Μία από τις βασικές τεχνικές που χρησιμοποιούμε είναι τα Single Keyword Ad Groups (SKAGs). Με αυτή τη στρατηγική, δημιουργούμε ομάδες διαφημίσεων για κάθε λέξη-κλειδί ξεχωριστά, επιτρέποντάς μας να επιτύχουμε υψηλές θέσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης, αλλά και καλύτερο Quality Score διαφημίσεων, μειώνοντας το κόστος ανά κλικ.
2. Conversion Tracking & POAS
Χρησιμοποιούμε προσαρμοσμένους conversion trackers, οι οποίοι δεν μετρούν μόνο την αξία των πωλήσεων αλλά και το κέρδος που αποφέρει κάθε πώληση. Αυτό μας επιτρέπει να βελτιστοποιούμε τις καμπάνιες μας με βάση το Profit on Ad Spend (POAS) αντί του παραδοσιακού Return on Ad Spend (ROAS).
3. Automations & SQRs
Επιπλέον, ενσωματώνουμε scripts που αυτοματοποιούν διαδικασίες όπως τα Search Query Reports (SQRs), τα οποία μας βοηθούν να αναλύσουμε και να αποκλείσουμε αρνητικές λέξεις-κλειδιά, μειώνοντας το κόστος και αυξάνοντας τη σχετικότητα των διαφημίσεων.
4. Ενσωμάτωση Tracking Codes
Από το στήσιμο ενός νέου λογαριασμού Google Ads, φροντίζουμε για την εγκατάσταση όλων των απαραίτητων tracking codes, όπως το Google Tag, το Dynamic Remarketing Tag και τους Conversion Trackers, χρησιμοποιώντας το εργαλεία όπως το Google Tag Manager.
Κλείσε Δωρέαν Ραντεβού
Με τις προηγμένες στρατηγικές του modern search και την εξειδικευμένη τεχνογνωσία μας στα Google Ads, προσφέρουμε εξατομικευμένες λύσεις που εξασφαλίζουν βέλτιστα αποτελέσματα για κάθε επιχείρηση. Από τη δημιουργία μιας στρατηγικής έως την υλοποίηση και βελτιστοποίηση αυτής, αναλαμβάνουμε κάθε βήμα για την επίτευξη του μέγιστου δυνατού αντίκτυπου των paid search διαφημίσεων μιας επιχείρησης, αυξάνοντας έμπρακτα τις πωλήσεις της και μειώνοντας τα έξοδα της διαφημιστικής δαπάνης.