
Τι είναι το Email Marketing;
Το Εmail Μarketing είναι ένα στρατηγικό εργαλείο που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να επικοινωνούν άμεσα και προσωποποιημένα με το κοινό τους μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων. Αποτελεί έναν από τους πιο αποδοτικούς τρόπους προσέγγισης των πελατών, αυξάνοντας το engagement, την αφοσίωση και τελικά τις πωλήσεις. Το βασικό πλεονέκτημα του email marketing είναι η δυνατότητα να παρέχει προσωποποιημένες εμπειρίες στους καταναλωτές, βασισμένες σε δεδομένα, συμπεριφορές και ενδιαφέροντα που έχουν ήδη εκφράσει. Στο Portivo, χρησιμοποιούμε εξελιγμένα εργαλεία όπως το Klaviyo, Omnisend, ContactPigeon, Releva, TheMarketer, Moosend, Mailchimp και άλλες πλατφόρμες για να στέλνουμε προσωποποιημένα emails που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τις προτιμήσεις κάθε πελάτη.
Προσαρμοσμένα Templates για Κάθε Επιχείρηση
Ένα από τα βασικά στοιχεία του επιτυχημένου email marketing είναι η προσαρμογή του περιεχομένου στις ανάγκες της κάθε επιχείρησης. Συνεργαζόμενοι στενά με τις επιχειρήσεις προσπαθούμε να κατανοήσουμε τις ανάγκες τους και να δημιουργήσουμε εξατομικευμένα templates για αυτές. Αυτά τα templates ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις κάθε κλάδου, προσφέροντας μια οπτικά ευχάριστη και λειτουργική εμπειρία για τους παραλήπτες.
Παραδείγματα Template-Based Emails:
- E-commerce: Προσφορές προϊόντων και νέες αφίξεις, προσαρμοσμένα στο στυλ και τις ανάγκες του καταστήματος.
- B2B: Ενημερώσεις για νέα προϊόντα, case studies και whitepapers.
- Υπηρεσίες: Παρουσίαση των υπηρεσιών με έμφαση σε επιτεύγματα και testimonials.
Στρατηγική και Εξατομικευμένη Προσέγγιση
Η πρώτη μας προσέγγιση στο Email Marketing βασίζεται στην εξατομίκευση και το storytelling. Ζητάμε από κάθε επιχείρηση να μας παρέχει πληροφορίες σχετικά με τις κατηγορίες προϊόντων που θέλει να προωθήσει, και δημιουργούμε στρατηγικές που συνδέουν τα προϊόντα με εκπαιδευτικό και δημιουργικό περιεχόμενο.
Δημιουργία Storytelling
Η αποστολή απλών προσφορών ή προϊόντων μπορεί να μην είναι πάντα αποτελεσματική. Αντί αυτού, προτείνουμε να προσθέσουμε εκπαιδευτικό περιεχόμενο και συμβουλές που να σχετίζονται με τα προϊόντα σου. Έτσι, οι πελάτες σου θα έχουν μεγαλύτερο κίνητρο να ανοίξουν τα newsletters και να μάθουν κάτι χρήσιμο, ενώ παράλληλα θα αυξάνεται η εμπιστοσύνη τους προς στην επιχείρησή σου.
Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο
Όπως προαναφέρθηκε είναι σημαντικό να μην στέλνουμε μόνο προσφορές ή νέα προϊόντα. Πρέπει να υπάρχει αξία σε κάθε email. Για αυτό πιστεύουμε ότι το educational content παίζει βασικό ρόλο στην αλληλεπίδραση με τους πελάτες. Προσπαθούμε να εντάξουμε πληροφορίες και συμβουλές που να κάνουν το email marketing πιο ενδιαφέρον και χρήσιμο για τον αναγνώστη.
Παραδείγματα Εκπαιδευτικού Περιεχομένου:
- Οδηγίες Χρήσης Προϊόντων: Πώς να χρησιμοποιήσετε τα νέα προϊόντα ή συμβουλές για βέλτιστη χρήση.
- Ενημερώσεις για Τάσεις: Πληροφορίες για τις νέες τάσεις της αγοράς που αφορούν το κοινό σας.
- Case Studies & Testimonials: Παραδείγματα επιτυχημένων περιπτώσεων από τη χρήση προϊόντων ή υπηρεσιών.
Newsletter Personalization
Η προσωποποίηση είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες για την επιτυχία του email marketing. Μέσω προηγμένων τεχνολογιών όπως τα personalized widgets, μπορούμε να δημιουργήσουμε εξατομικευμένα newsletters που απευθύνονται στον κάθε χρήστη ξεχωριστά, με βάση το ιστορικό αγορών και της περιήγησής του στο website.
Προσωποποιημένα Widgets:
- Recommended Products: Προϊόντα που ταιριάζουν στις προηγούμενες αγορές ή αναζητήσεις του χρήστη.
- Recently Viewed Products: Προϊόντα που έχει δει πρόσφατα ο χρήστης, ώστε να του υπενθυμίσουμε ενδιαφέροντα προϊόντα.
- Cross-Sell Προϊόντα: Παρουσίαση προϊόντων που συνδυάζονται καλά με αυτά που έχει ήδη αγοράσει ο χρήστης.
Αυτή η προσέγγιση βοηθά στο να αυξηθεί το conversion rate%, προσφέροντας εξατομικευμένες προτάσεις που πραγματικά ενδιαφέρουν τον κάθε παραλήπτη.
Automated/Transactional Emails
Τα automated emails αποτελούν έναν από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους επικοινωνίας με τους πελάτες σας, εξοικονομώντας χρόνο και προσφέροντας στοχευμένα μηνύματα. Αυτά τα emails ενεργοποιούνται αυτόματα βάσει συγκεκριμένων ενεργειών ή γεγονότων στο website, όπως η εγγραφή ενός χρήστη, η εγκατάλειψη καλαθιού, η ολοκλήρωση μιας αγοράς ή ακόμα και τα γενέθλια του πελάτη.
Παραδείγματα Automated Emails:
- Cart-Abandonment Emails: Στέλνονται σε χρήστες που έχουν προσθέσει προϊόντα στο καλάθι τους αλλά δεν έχουν ολοκληρώσει την αγορά, με υπενθύμιση των προϊόντων που έχουν αφήσει πίσω.
- Back in Stock Emails: Ενημερώνουν τους χρήστες όταν ένα προϊόν που τους ενδιαφέρει και ήταν εκτός αποθέματος, είναι ξανά διαθέσιμο.
- Client Birthday Emails: Αποστολή email με προσφορά ή εκπτωτικό κωδικό την ημέρα των γενεθλίων ενός πελάτη.
- Subscription Coupon Emails: Μηνύματα με ειδικές προσφορές ή εκπτωτικούς κωδικούς για νέους συνδρομητές της ιστοσελίδας σας.
Τα automated emails όχι μόνο βελτιώνουν την αλληλεπίδραση με τους πελάτες αλλά και αυξάνουν το conversion rate, αφού φτάνουν στους πελάτες σε κρίσιμες στιγμές της αγοραστικής τους διαδρομής.
Κλείσε Δωρεάν Ραντεβού
Η ομάδα μας έχει την εμπειρία και την εξειδίκευση για να διαχειριστεί πλήρως τις καμπάνιες email marketing της επιχείρησής σου. Από την προσαρμογή των templates έως τη δημιουργία automated emails και την αποστολή προσωποποιημένων προτάσεων, αναλαμβάνουμε κάθε στάδιο του email marketing για να μεγιστοποιήσουμε την απόδοση της διαφημιστικής δαπάνης.
Μπορείς να κλείσεις ένα ραντεβού μαζί μας για να συζητήσουμε τις ανάγκες σου και να σου προτείνουμε τις κατάλληλες λύσεις που θα αναβαθμίσουν την ψηφιακή παρουσία της επιχείρησής σου, καθώς και να αυξήσουν τις πωλήσεις μέσω του email marketing.