marketing automation
Τι είναι το Marketing Automation;

Το Marketing Automation είναι η διαδικασία δημιουργίας αυτοματοποιημένων ροών επικοινωνίας (flows) με τους πιθανούς ή υπάρχοντες πελάτες σου. Αυτές οι ροές αποτελούν ένα από τα πιο αποτελεσματικά κανάλια άμεσης επικοινωνίας με το κοινό σου, επιτρέποντας την προσωποποιημένη αλληλεπίδραση με εξατομικευμένο και στρατηγικό τρόπο.

Οι αυτοματοποιημένες ροές δημιουργούνται μέσω πλατφορμών τρίτων παρόχων, όπως το Klaviyo, Omnisend, ContactPigeon, Releva, TheMarketer, Moosend, Mailchimp, και άλλες πλατφόρμες, ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε επιχείρησης. Μέσω της αξιοποίησης αυτών των technology providers, μπορούμε να ενισχύσουμε το inbound marketing μιας ιστοσελίδας, ακολουθώντας μια omni-channel marketing στρατηγική που καλύπτει πολλαπλά σημεία επαφής με τους πελάτες της.

Υπηρεσίες Marketing Automation

1. Transactional & Automated Emails

Transactional Emails είναι τα αυτοματοποιημένα μηνύματα που αποστέλλονται σε επισκέπτες ενός website όταν αυτοί πραγματοποιούν συγκεκριμένες ενέργειες σε αυτό και έχουν στόχο την αύξηση της αλληλεπίδρασης ή την ενημέρωση τους για συγκεκριμένα προϊόντα σχετικού ενδιαφέροντος. Παραδείγματα περιλαμβάνουν:

  • Cart-Abandonment Emails: Στέλνονται σε χρήστες που έχουν προσθέσει προϊόντα στο καλάθι τους αλλά δεν έχουν ολοκληρώσει την αγορά, με υπενθύμιση των προϊόντων που έχουν αφήσει πίσω.

  • Back in Stock Emails: Ενημερώνουν τους χρήστες όταν ένα προϊόν που τους ενδιαφέρει και ήταν εκτός αποθέματος, είναι ξανά διαθέσιμο.

  • Client Birthday Emails: Αποστολή email με προσφορά ή εκπτωτικό κωδικό την ημέρα των γενεθλίων ενός πελάτη.

  • Subscription Coupon Emails: Μηνύματα με ειδικές προσφορές ή εκπτωτικούς κωδικούς για νέους συνδρομητές μιας ιστοσελίδας.

2. Loyalty & Feedback Programs

Τα προγράμματα πιστότητας και τα feedback προγράμματα είναι στρατηγικές που βελτιώνουν την αφοσίωση των πελατών σου και ενισχύουν τις σχέσεις μαζί τους. Μέσω των πλατφορμών για Marketing Automation, μπορούμε να:

➢ Δημιουργήσουμε loyalty programs (προγράμματα πιστότητας) όπου οι πελάτες κερδίζουν πόντους με κάθε αγορά, οι οποίοι μπορούν να εξαργυρωθούν σε εκπτωτικούς κωδικούς ή μοναδικές προσφορές που δεν είναι διαθέσιμες σε άλλους χρήστες.

➢ Προωθήσουμε προγράμματα feedback, στα οποία οι πελάτες μπορούν να αξιολογήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μιας επιχείρησής, επιτρέποντάς μας να βελτιώσουμε την εμπειρία τους και να χρησιμοποιήσουμε τις θετικές κριτικές για να προσελκύσουμε νέους πελάτες αυξάνοντας το credibility ενός website.

3. Push Notifications & SMS

Τα web push notifications και τα SMS είναι εξαιρετικά χρήσιμα εργαλεία για την άμεση επικοινωνία με τους δυνητικούς πελάτες σου. Τα push notifications εμφανίζονται απευθείας στην οθόνη του χρήστη και είναι ένας άμεσος τρόπος ενημέρωσης για ειδικές προσφορές. Τα SMS μπορούν να χρησιμοποιηθούν για παρόμοιους σκοπούς, αλλά παρέχουν και πιο προσωπική επαφή, αφού φτάνουν απευθείας στο κινητό τηλέφωνο του πελάτη.

4. Marketing Personalization & Recommendation Engine

Το Recommendation Engine είναι ένα ισχυρό εργαλείο για Marketing Personalization που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να προσφέρουν εξατομικευμένες onsite προτάσεις προϊόντων στους καταναλωτές. Χρησιμοποιώντας προηγμένες πλατφόρμες, μπορούμε να τοποθετήσουμε προσωποποιημένα widgets σε μια ιστοσελίδα που προβάλουν προϊόντα με βάση το ιστορικό περιήγησης και την αγοραστική συμπεριφορά των χρηστών. Αυτή η προσέγγιση οδηγεί σε μεγαλύτερη αλληλεπίδραση με τους πελάτες και τελικά, αυξάνει τις πωλήσεις.

Προτεινόμενα Widgets Προϊόντων
  • Recommended for You: Παρουσιάζουμε προϊόντα που προσαρμόζονται στις προτιμήσεις του χρήστη, βασισμένα στις προηγούμενες αγορές ή την περιήγησή του στο e-shop. Αυτό βοηθά να προβάλλουμε προϊόντα που έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα να ενδιαφέρουν τον επισκέπτη.
  • Recently Viewed: Αυτό το widget εμφανίζει τα προϊόντα που ο χρήστης έχει επισκεφτεί πρόσφατα. Είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος να υπενθυμίσουμε στους πελάτες τα προϊόντα που είδαν, αυξάνοντας την πιθανότητα αγοράς.
  • New Arrivals: Προβάλλουμε τα νεότερα προϊόντα που έχουν προστεθεί στο κατάστημα, δίνοντας έμφαση σε νέες παραλαβές και νέα προϊόντα που πιθανόν ενδιαφέρουν το κοινό.
  • Frequently Bought Together: Παρουσιάζουμε προϊόντα που συνήθως αγοράζονται μαζί, όπως συμπληρωματικά αξεσουάρ για προϊόντα που ο χρήστης έχει ήδη στο καλάθι του. Αυτή η τεχνική μπορεί να αυξήσει την αξία της παραγγελίας και να προωθήσει πολλαπλές αγορές.

Advanced Τεχνικές για Αύξηση του Μέσου Καλαθιού

Χρησιμοποιώντας advanced τεχνικές, μπορούμε να προσθέσουμε widgets σε κρίσιμες σελίδες όπως η checkout page για να προτείνουμε συμπληρωματικά προϊόντα ή προσφορές της τελευταίας στιγμής, επιτρέποντας στην επιχείρηση να αυξήσει τη μέση αξία της παραγγελίας.

Προτεινόμενες τεχνικές είναι οι ακόλουθες:

➢ Προσθήκη προϊόντων χαμηλής οικονομικής αξίας στο checkout page (παραδοσιακό marketing: όπως τα σταντ με τις τσίχλες στα ταμεία των supermarkets).

Upsell & Cross-sell offers, όπως προτάσεις για προϊόντα που συμπληρώνουν τα υπάρχοντα στο καλάθι.

➢ Προώθηση πακέτων προϊόντων για να προσθέσει ο χρήστης περισσότερα προϊόντα με έκπτωση.

Αυτές οι στρατηγικές όχι μόνο αυξάνουν τη μέση αξία της παραγγελίας, αλλά βελτιώνουν και την εμπειρία του πελάτη προσφέροντας συναφή προϊόντα.

Κλείσε Δωρεάν Ραντεβού

Με την αξιοποίηση 3rd party tech providers, μπορούμε να δημιουργήσουμε ροές επικοινωνίας που ενδυναμώνουν το onsite marketing μιας επιχείρησης, βελτιώνοντας τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες και ενισχύοντας τη συνολική στρατηγική marketing. Η ομάδα μας αποτελείται από πιστοποιημένους επαγγελματίες με εμπειρία στη διαχείριση αυτών των πλατφορμών, εξασφαλίζοντας τα βέλτιστα αποτελέσματα για κάθε επιχείρηση για αυτό κλείσε ένα δωρεάν ραντεβού σήμερα, ώστε να σε συμβουλέψουμε σύμφωνα με τις ανάγκες σου.

Δωρεάν Συμβουλευτική 30'
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Συμπλήρωσε το ονοματεπώνυμο σου..
Πρόσθεσε ένα email επικοινωνίας..
Πρόσθεσε ένα τηλέφωνο επικοινωνίας..
Εισήγαγε τη διεύθυνση του ιστότοπου..